Hvordan du påvirker i sosiale sammenhenger uten å virke påtrengende.
Alle som har interesse og behov for å lære mer om å påvirke andre uten å virke påtrengende.
Arrangerer du lunsjer, corporate entertainments, konferanser, seminarer, eller kanskje du tar med dine kunder på kulturelle arrangementer eller sportsarrangementer?
Dette er et program fra Huthwaite som bidrar til den nye trenden om mer bevisst å bruke forretningsmessig relasjonsbygging som et nøkkelelement i salgsstrategien. Huthwaite`s orginale funn om salg og overtalelse sammen med nyere forskning på effektiv sosial påvirkning danner grunnlaget for programmet.
Dette programmet kjøres som en 2-dagers eller en 3 dagers interaktiv workshop hvor hver deltaker blir hjulpet til å benytte prinsippene i vår påvirkningsstrategi på sine egne kunder når de skal arrangere et sosialt arrangement for sine kunder. Vi vil hjelpe og utfordre hver enkelt til å tenke igjennom sine kundekontakter. Som et resultat av treningen vil hver enkelt deltaker ta med seg en spesifikk og målbar handlingsplan. Vi benytter konsulenter med bred bakgrunn til å lede workshopen. Våre konsulenter kan gi eksempler og nøkkelprinsipper og komme med viktige innspill til hver enkelt deltakers kundesituasjon enten det er på en messe, sportsarrangement, og faglige møter som helt avgjort vil hjelpe dem til vellykkede resultater.
Programmet er beregnet for mellom åtte og tolv deltakere, og gjennomføres av to sertifiserte konsulenter fra Huthwaite.
Treningen kan legges opp over to eller tre dager, etter ønske og behov.
Under treningen skal deltakerne lære å:
I dette kurset lærer du å beherske komplekst salg av produkter eller tjenester der kunden må ta en stor eller viktig innkjøpsbeslutning.
Programmet fokuserer på hva som skjer hos kunden under de forskjellige fasene i en beslutningsprosess.
Nyttig for alle som benytter telefonen som arbeidsverktøy overfor kunder.
Dette programmet er for deg som må håndtere kunder, ofte eller en sjelden gang, personlig eller på telefonen.
Dette programmet gir en god praktisk innsikt og forståelse for egne ytelser ved forhandlinger.
Lær deg lederferdigheter som kreves for å coache en gruppe til å prestere optimalt.
Hvordan lede en salgsavdeling med fokus på persontyper, motivasjon og kommunikasjon.
Dette programmet går i hovedsak ut på hvordan du kan utvikle produktlanseringer, salgskampanjer og salgsmateriell for selgere.
Hvordan utvikle og holde presentasjoner som fenger møtedeltakerne
Hvordan legge opp og lede effektive møter
Slik får du bedre kommunikasjonsferdigheter
Påvirkning i sosiale sammenhenger uten å virke påtrengende